fredag 3 december 2010

Cool Stuff: My Scratch Map

Jag fick tillfället att testa en My Scratch Map, som jag tidigare har skrivit om på bloggen,  i samarbete med Coolstuff och jag måste säga att jag älskar den. 

Tyvärr har alla bilderna frår år 2010 försvunnit på min dator, det var inte så att jag lyckades deleta dem själv *host* och det gick inte att återställa dem *host* och jag inte hade backat-up ordentligt, sen i Augusti *host*. Därmed kan jag inte visa hur jag satt upp kartan hemma men den ärverkligen underbar och rekomenderas varmt som en julklapp till alla barn och vuxna.

Något som väcker intresse för världen och resor och är lärorikt fast inte tråkigt - det kan ju faktikt inte bli bättre än så...





I finally got myself a My Scratch Map and I love it. The Swedish webstore Coolstuff has it and it is really the best Christmas gift ever. Children and adults alike will love it...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2010 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails