fredag 10 december 2010

Julkalendern: 1 photo om dagen

En tomteskolklass - jag har inte så många tomtar, jag kan nog räkna dem med en hand egentligen. Ja förutom denna lilla underbara skolklass som jag fick av min mamma förra julen. Hon har haft dem i sitt hus i många år och kände att det var dags för dem att hitta ett nytt hem... För mig är de ett minne på min barndom och mina föräldrar och så är dom ju fruktansvärt söta...



A school class of baby Santa's - I don't have many Santa's, I can even count them on one hand, well except for this school class, that my mom gave me for Christmas last year. It's been a part of her Santa collection for many man years, but she thought it was time for them to find a new home... They remind me of my childhood and of my parents and are really dear to me...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
The pictures on this blog belong to me and shall not be used without me knowledge.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails