måndag 27 augusti 2007

Utmaning

1. Hatar du mer än tre personer? Nej, jag hatar faktist bara två personer i hela världen.
2. Har du någon gång försökt ta ditt liv? Nej inte medvetet i alla fall.
3. Hur många hus har du bott i? 12 stycken får jag ihop det till...
4. Vilken glass är din favoritglass? Vanilj mjukglass med strössel, Twister eller Calippo.
5. Vilka är dina favoritskor? - Vita och svarta
6. Har du fällt krokben för någon? När jag spelade fotboll hände det nog hela tiden.
7. Vilket är ditt värsta ämne denna termin? Ehm???
8. Vilket är ditt favoritämne denna termin? Ehm???
9. Äger du någon Britney Spears skiva? Nej
10. Har du någonsin spytt bland folk? Ja det har hänt.
11. Säg något du tänker på. Att jag har ont i magen.
12. Vilken musik tycker du mest om? Rock
13. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
14. Vilken är den pinsammaste CD du äger? Jag äger inga pinsamma CD:n.
15. Sommar eller vinter? Helst både och.
16. Har du någonsin örfilat någon? Ja och han förtjänade det verkligen.
17. Spelar utseendet någon roll? Nej det tycker jag inte.
18. Favoriträtt? Hamburgare
19. Är du förlåtande? Ja för det mesta, det beror lite på.
20. Hur många barn vill du ha? 2 st, en pojke och en flicka.
21. När grät du senast? För några dagar sedan.
22. Har du kallat din lärare för mamma? Nej.
23. Vad är dina smeknamn? Karro, Karran, K1, K, Kay, Kaleen, Leen, Limpan
24. Är du nöjd med ditt liv? Nej, då skulle jag vill inte ha några ambisioner och planer.
25. Gillar du dig själv? Mer eller mindre.
26. Är du närmare din mor eller far? Hm...troligtvis lika nära båda två.
27. Favoritegenskaper hos det motsatta könet? Beskyddandet
28. Vad skulle du göra om du var det motsatta könet för en dag? Ha sex.
29. Vad är klockan när du svarar på detta? 20:34

Jag utmanar: Den som vill...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails