lördag 18 augusti 2007

När pengarna bara ligger och dräller...

Hur ofta är det egentligen att man har lite för mycket pengar över? Så där så att man verkligen inte vet vad man ska göra av dem? Typ så där en 200,000,000 kr extra? Ja, det händer inte mig så där jätteofta, men jag önskar n att det gjorde det ibland, för jag har hittat det perfekta köpet! Något som aldrig kan bli fel att ha...Vad tror ni att det kan vara?

Ja precis, ni som gissade på en egen Ö har helt rätt...En alldeles egen ö i en Fiji-iska (ja jag vet att det inte heter så, men jag vet inte riktigt vad det heter heller) övärlden, som just för tillfället heter Rüdenhausen...vilket med min extremt dåliga Holländska så borde det betyda typ Röda husen (Bara så ni vet kan jag absolut ingen Holländska). Jag skulle nog ändra namnet till typ...ja...Den underbaraste ön i hela världen...men det vet jag inte vad det heter på Holländska eller på Fijianska heller för den delen.

Jag älskar det här stället...och hade jag haft pengarna hade jag slagit till på en gång...en egen ö...med 80% av ett lyxhotel byggt med 20 villor på stranden. Det låter ju som ett ställe som bara pampar skulle besöka och det låter privat och mysigt...hojta till om det är någon som vill dela kostnaderna med mig så äger vi det tillsammans :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails