onsdag 29 augusti 2007

Skor, skor, skor...

Jag har 100-tals par skor som jag använder mer eller mindre. Men även om jag har så många så älskar jag dem alla lika mycket. Vilket betyder att jag har extremt svårt att sälja eller slänga mina älsklingar - vilket i sin tur betyder att jag då måste ha någonstans att förvara dem . Innan jag flyttade tyckte jag verkligen inte att jag hade så många par eftersom dom var på 3 olika ställen. Men nu när jag har flyttat var jag tvungen att samla ihop alla mina saker på ett ställe så att jag kunde se hur mycket saker jag egentligen har.

Ikeapåse # 1

 Ikeapåse # 2

 Ikeapåsar # 3, # 4 osv var det ingen ide att ta kort på dom såg likadana ut. De var lika överfyllda myd halvoanvända skor...


Efter mycket om-och-men-ande...så bestämde jag vilka skor jag skulle ha framme och vilka skor som skulle vara under sängen, resten las i en kartong på vinden.

Halvfull plastback... 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails