måndag 27 augusti 2007

Tjejsnack v35 Musik


Musik
  • Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken? Rock, hårdrock och alternativ. Det är väl ljudet antar jag...knepig fråga...Men det är mycket "gammal" rockmusik...Metallica, Iron Maiden, Guns’n’Roses, Green Day, Good CHarlotte, Bruce Springsteen (med E-Street band).
  • Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn? På precis samma sak, jag gillade det lika mycket då, iofs var musiken lite mer "poppis" på den tiden.
  • Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför? Klassisk musik eftersom jag får ont i huvudet av den. 
  • Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live. Bruce Springsteen (sett och skulle gärna se massor med gånger till), Metallica (har sett och ser gärna igen), Iron Maiden (deras konserer är underbara), Green Day (dom har ett skönt sound) och Guns’n’roses (kult på hög nivå).
  • Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha? Nej jag har nog inga autografer från sångare, men det känns inte riktigt som en prioritet. Men jag menar det vore rätt häftigt att prata med Bruce och få hans autograf...
Vill du också bli tjejsnackare? 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails