fredag 24 augusti 2007

Egyptisk mango

När mamma och pappa kom hem från Egypten i tisdags så hade dom med sig  mango till lilla söta jag. Mamma brukar ta med sig typ 1 kg mango eftersom egyptisk mango är så fruktansvärt gott. Nu när jag åkte till Älsklingen så tog jag därmed med mig en mango som vi skulle ha till efterrätt. Det går ju givetvis bra att äta mangon själv - det är troligtvis det bästa jag vet! Men om man serverar den med vaniljglass så har man verkligen slagit på stort!



Tärna mangon i små bitar och servera med vaniljglass - Se till att köpa en mango som är lite rödlätt och gärna luktar mango.

Mums! Otroligt gott!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails