fredag 31 augusti 2007

Partay!!!

Nja....inte riktigt...

Jag kommer faktist vara hemma framför datorn hela kvällen och jag känner mig inte alls nördig, i alla fall inte så mycket ;) Älsklingen jobbar sin allra sista dag på jobbet i Mariestad och slutade för 21 minuter sedan. Nu ska han på en sista fest och sen åker han vidare till East Ride. Sen kommer han till mig imorgon...Wiiieeee! Jag har varit uppe sen kl 05.30 eftersom jag åkte med pappa till Kista imorse. Jag skulle nämligen, hör och häpna till KTH...Haha..ja jag trodde också jag var klar nu när jag är färdig utbildad och allt, men så blev det inte riktigt ;) Eftersom pappa jobbar i Kista så kan jag åka med honom varje morgon, vilket är ganska skönt...men det blir väldigt väldigt tidigt...Och jag känner att det tar på krafterna lite...men men så är det. Dagen spenderades både i skolbänken och på Kistagallerian...och jag vet inte helt säkert, men jag tror att jag tyckte det var roligast i skolbänken :) Jag funderade på att ringa dearest C och fråga om jag fick komma och hälsa på men rätt som det var hade jag en lektion som jag inte visste att jag hade...det var ju lite jobbigt :S men det kommer fler tillfällen att se deras nya lägenhet.

Men nu är jag i alla fall som sagt hemma och det ska faktist bli skönt att bara ligga i sängen med datorn och lyssna på Slaptones - högt!!!

Så vill ni något så finns jag här...Hoppas ni som ska ut, njuter av utgången...och drick en drink för mig...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails