onsdag 1 december 2010

Cocoos nyheter

Julen hos Cocoo är fantastisk. Massor av unika smycken som gör vilken tjej glad. Jag personligen älskar ju alla ringarna!
 Även dessa iPhoneskal är ju väldigt söta - jag tycker speciellt mycket om den med stjärnor. Skulle passa mig som handen i handsken.

Hos Cocoo kan man hitta julklappar i massor till både honom och henne!

 Och så ett fantastiskt erbjudande till mina bloggläsare:
Från och med nu till och med den 24:e december får ni 15% rabatt om ni anger rabattkoden: bloggspecial. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, click on them
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails