onsdag 20 januari 2010

Mina nya resväskor

När vi åkte till Dubai förra julen, 2008, så gick ju min sprillans nya röda resväska sönder. Jag tyckte den var helt fantastisk, men tyvärr fick den bara vara med en resa.


Vi har ju inte köpt någon ny väska sen dess, eftersom vi hela tiden har tänkt att vi skulle köpa en när vi var i Kanada.

Vi hittade turkosa resväskor som jag tyckte var jättefina och det blev faktiskt 2 st, en 26 tum och en 28 tum, istället för min andra röda. Väskorna kommer från väskbutiken Bentley, deras egna märke Tracker och har en underbart vacker turkos färg.

Detaljer: Material: Polyester-Nylon - Storlek: 26 tum & 28 tum - Vikt: ca 5 kg - 2 stora fikor - Hörn skydd - Bra hjul - Expanderas - Skofickor


Pictures: Bentley. Collage: Karoleen, Home Pink Home.

Det är alltså de två större resväskorna jag har köpt i färgen i hörnet. Jättefina och jag trivs jättebra med dem. Hoppas jag kommer kunna använda dem länge. Färgen är ju inte bara helt fantastisk men de syns jättebra på rullbandet också, jag såg dem när dom blev avlastade från flygplanet =) Jag är supernöjd med dem! =)

1 kommentar:

marie sa...

bra med en färg så att man ser dom på rullbandet.

Related Posts with Thumbnails