lördag 23 januari 2010

Fredagskväll i goda vänners lag

Igårkväll hade vi besök av älsklings Berget och hennes fästman A2. Det var länge sedan vi bara träffades och umgicks. Vi skulle äta lite gott och spela När & Fjärran, det är Berget och mitt favoritspel, som vi spelar varje gång vi träffas i stort sett, dock brukar inte pojkarna vara med.

Jag hade gjort minipizzor till förrätt, en kycklinggryta med bacon och kantareller till huvudrätt och chokladmousse till efterrätt. Ganska gott om jag får säga det själv. Recepten på kycklinggrytan och chokladmoussen kommer och jag kommer garanterat göra dem båda många gånger framöver.

Efter maten spelade vi När & Fjärran och åt chips. Undrar ni kanske vem som vann??? Hm... hm... hm... =) Ja, okay, jag erkänner, det var jag =)

En mycket otroligt trevlig kväll, Tack Berget och A2!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails