tisdag 21 november 2006

Very superior intelligence

Hihi...ja jag brukar väl inte riktigt göra IQ test...är väl rädd att jag ska inse att jag är dum, men jag gjorde i alla fall ett här om dagen och resultatet blev som sådan: 126 i IQ. Inte så illa pinkat för en knäppgök :D Inte för att jag visste vad det betydde, så jag googlade lite på IQ resultat och detta fick jag fram.

Me Proud of me :)

  • Over 140 - Genius or near genius 
  • 120 - 140 - Very superior intelligence 
  • 110 - 119 - Superior intelligence 
  • 90 - 109 - Normal or average intelligence 
  • 80 - 89 - Dullness 
  • 70 - 79 - Borderline deficiency 
  • Under 70 - Definite feeble-mindedness 

Här finns testet om ni vill göra det.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails