fredag 17 november 2006

Nya inköp

Jag tänkte visa några av mina inköp för några veckor sedan. Dagen efter min födelsedag så åkta mamma, Adde och jag till Södertälje och handlade lite. Vi var väl egentligen på jakt efter vinröda stövlar och en kappa till mig men hittade tyvärr inget av dem. Däremot köpte vi en massa annat skojigt. Jag blev ganska kinkig efter ett tag eftersom mitt blodsocker blev så grymt lågt (som det ofta kan bli) och jag kände mig grymt elak både mot Adde och mamma, tillochmed Pappa som jag grymtade lite elakt mot i telefon
 Inne på Ragazza hade dom rea och då hittade jag den här jätteunderbara kuvertväskan i sliver för under hudralappen. Den passar perfekt till mina Don Donna skor som jag köpte på rea hos Din Sko för under hundralappen. Jag tänkte att skorna och väskan blir perfekta till nyårsfesten eller kankse någon annan fest innnan. Tyvärr måste jag fixa lite med väskan innan för den har ett väldigt fult flätat/tvinnat band som ett axelband. Det tänkte jag ta bort, för det är verkligen inte snyggt. Det är faktist bäst utan band alls.
Jag har haft sån grym tur när jag shoppade, för under tvåhundra kronor så har jag redan fått skor och kuvertväska i grymt användbar färg och modell. Jag kommer kunna använda dem tillsammans och själva. Det kommer att bli så himla bra. Lycka för mig.

När jag var på Ragazza köpte jag även ett armband på rea för ca 50 kr. Ett armband som jag faktist har letat efter ganksa länge. Jag gillar verkligen pärlor, dom är stilrena och vita och så otroligt fina. Jag tycker att pärlor är de perfekta smycket. Dom bländar men samtidigt är dom eleganta och sofistikerade. Det gillar jag.

Sen att min hand och arm ser helt muppiga ut, det får ni faktiskt stå ut med.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails