fredag 10 november 2006

Flashback

Jag var inne på Candy Blog och kikade lite imorse och hittade massor av roliga recentioner av all världens godis. Hittade till och med några godissorter från Sverige (Lite fejkiga eftersom det var IKEAs variant på typ Hallonbåtar och Lakritsbåtar, men ändå.)

Sen hittade jag även Chupa Chups Whistle Pops, som var några av mina favoritklubbor när jag var liten. Vi (jag och mina kusiner) sprang alltid och köpte dessa när vi var och hälsade på hos mormor, och sen sprang vi runt och visslade hela dagen. Så himla kul det var.

För er som inte har koll på vad detta är är det alltså en klubba som finns i massor med olika smaker, men den är formad som en visselpipa. Därmed kan man vissla med den och om man drar i pinnen så kan man göra olika ljud. Mycket underhållande och smaskigt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails