fredag 10 november 2006

Tankar med Morgonkaffet

Sitter med morgon Cappuccinon och lyssnar på Kristofer Åström & Hidden Truck "Leaving Songs". Mycket mysigt.

Mycket som ska göras idag, men det mesta är väldigt socialt. Jag ska ha en lunchdate med Sofia, vi ska äta nån Pasta med Italiensk salami (tror jag), som jag har hört är jättegod och sen ska vi äta fruktsallad till efterrätt. Därefter ska jag till jobbet och jobba i 3,5 timme och sen bär det av hem till föräldrarna i Järna. Äta lite gott med dem och sen träffa Carro a.k.a Berget, en älskad barndomsvän. Det betyder skitsnack och mycket skratt. Sen blir det nog hem, prata med älsklingen och sova. Adde ska hem till sina föräldrar i helgen så tyvärr träffas inte vi, men snart så får jag hålla om min älskling igen.

Imorgon lördag åker min mamma till Egypten och ska troligtvis vara borta i 2 veckor. Jag ska jobba på mitt helgjobb och sen hoppas jag att få träffa Karin a.k.a K2, en annan älskad barndomsvän (som för övrigt bor i Uppsala, men vi hinner aldrig träffas ändå :S ). Om det inte blir på lördagen blir det nog en träff med hela gänget (Berget, K2 och Frida a.k.a Fritch) kankse tillochmed få åka ut till Fritch nya hus och "scouta" lite. På söndag är det ju farsdag, så det måste ju självklart firas. Det blir nog middag och present till Pappsen. Brorsan och jag får ta och se till att pappa inte saknar mamma allt för mycket :)

Jag kommer troligtvis inte hinna skriva så mycket blogg i helgen, men ska absolut referera Pastan, den möjliga reunionen med gänget och farsdagsmiddagen, men det kankse kommer på måndag. Så ni får hålla ut.

Ha en trevlig helg!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails