tisdag 14 november 2006

Julklappar

Jag tänkte att jag skulle börja julklapps shoppingen väldigt tidigt i år. Förra året var jag väldigt sent ute och så hann jag inte riktigt hitta dem perfekta julklapparna. I år kommer det inte bli så, jag kommer hittad dom bästa julklapparna, absolutly...

Satt och funderade vem jag vill köpa presenter till och kom på att det var ganksa många, troligtvis har jag glömt någon, men jag kommer nog på er till slut:
  • Andreas 
  • Mamma 
  • Pappa 
  • Tim 
  • Tims flickvän S - Köpt och inslaget 
  • Andreas mamma 
  • Andreas pappa 
  • Andreas bror 
  • Berget 
  • K2 
  • Fritch 
  • Syssling S - Halva presenten är klar 
  • Syssling A 
  • Sofia 
  • Anna 
  • Siro 

Nu måste jag bara komma på vad jag ska köpa till alla, jag tänkte först lägga fram mina ideer och förslag här, men jag kom på att det är ju inte bra om nån skulle råka läsa vad dom skulle få i julklapp.

Har ni några ideer? Några tips? Behöver all hjälp jag kan få...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails