tisdag 21 november 2006

Tjejsnack vecka 47

Barndom
  • Hur såg du ut när du var liten? 
  • Vad var din favorit lek/leksak? Min nallebjörn Teddie 
  • Vem var din/dina bästa kompis/kompisar? Caroline, Karin, Frida, Gullio och många många fler. 
  • Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten! Jag tvålade in grannens hela badrum med en tvål som var formad som en fisk. Jag var väl 3 eller 4 och älskade tvålen som var formad som en fisk. Jag ville bara hjälpa min granne med att städa lite i bardummet eftersom jag tyckte hon hade det stökigt och då tvålade jag in toalett, handfat, väggar, golv...alla ytor jag kom åt med tvålen. Tvålen var vär 10 cm från början men när jag var klar med den, såg den inte ut som en fisk och den var bara 2-3 cm stor. 
  • Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes? ca 4 kg och 53 cm 

Om du vill gå med i Tjejsnack, klicka här!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails