måndag 27 november 2006

Världens godaste middag

Känner mig extremt grinig och kinkig idag. Vill bara ligga i sängen och dra täcket över huvudet, eller egentligen vill jag att Adde ligger där också. Men nu går inte det. Han åkte imorse. Det tyckte jag inte alls om. Dumma distansförhållande. Jag har inte riktigt tid att vara trött och hängig just nu. Jag måste vara on-the-go hela tiden nu. Måste.

Efter jobbet fixade jag lite mat, och till min förvåning blev det otroligt gott. Jag stekte tärnad gullök, tärnad bacon, en burk med hela champinjoner. Krydda med mycket svartpeppar, oregano och vitlökspulver. Sen hade jag i chili och paprika creme fraiche (Icas nya, mycket prisvärt och gott). Till detta käkade jag färsk pasta. MUMS!!!

Önskar att jag tagit en bild av det för det var väldigt vackert att titta på också, men min mage var lite för hungrig för det =)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails