torsdag 9 november 2006

Matbord och stolar

Jag har gått genom hela Europa Möblers sortiment nu på morgonen och hittar jättemycket fint. Som ni ser av dom tidigare inläggen nu på morgonen så tycker har dom väldigt fina saker som jag skulle kunna tänka mig ha i mitt hem. Jag gillar det här matbordet, det är solidt och i trä, och stort. Jag tycker att man borde ha ett matbord som är minst till 8 personer. Jag tycker även att det ska vara enkelt och rent från krusiduller. Stolarna som finns med i bilden är perfekta till det här bordet. Jag älskar just läder och trä kombinationen. Om jag hade hur mycket plats som helst och hur mycket pengar som helst så skulle jag köpa detta bord i ett ögonblick. Venono matgrupp med 8 st Sarita stolar kostar för dig 11995 kr på Europa Möbler. Grattis till den som köper detta fantastiska matbord och stolar!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails