fredag 10 november 2006

24 år gammal

Jaha...då har man blivit äldre. Jag fyllde 24 år den 3/11 och för min del skulle vi helt enkelt kunna ha glömt bort det hela. Jag känner mig bara gammal och seg numera. Usch...

Iofs så medför födelsedagar presenter och det tycker jag ju väldigt mycket om :) Dom flesta presenterna jag fick i lördags av familjen och släkten finns hemma hos Adde, förutom dom som jag ville använda på en gång. Därmed kommer det dröja lite innan jag kan lägga upp alla bilder på alla presenter, men det är ett pågående arbete.

Däremot har jag en sötnos som brukar skicka presenter till mig. Hon gör min dag varje gång det finns ett packet i min postlåda. Alltid gulliga, roliga, mysiga saker. Sötnosen är alltså Carro a.k.a Berget, som bor i Lund. I år fick jag otroligt söta rosa sprass hårspännen (på bilden - otroligt svårt att ta bilder på dem) och jättemysiga stickade rosa-vit-guld-brun-randiga vantar. I love. Jag satte på mig vantarna på en gång när jag Adde gick ner på stan och frös inte alls, trots att det var flera minusgrader ute. Visst är dom helt underbart fina?


Sen i onsdags ringde Sofia till mig på jobbet och tyckte att vi skulle träffas för att jag skulle få min födelsedagspresent, weee för mig :) Sagt och gjort när jag slutade så träffades vi utanför jobbet och kuligt nog var även C och Hug med, det var mycket trevligt. Sen var det ännu trevligare eftersom jag fick mycket fina presenter. En väldigt vacker trä-ask som verkligen var helt underbar och sen 2 stycken rosa (!) ljushållare som var helt bedårande. Jag blev riktigt riktigt glad faktist. Och det säger jag inte alls för att Sofia troligtvis kommer att läsa detta ;).


Tack så jättemycket Carro, Sofia, C och Hug!!!

P.S bilderna gör verkligen inte presenterna rättvisa, förlåt :S


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails