måndag 10 augusti 2009

Fujifilm Fotobok

Jag surfade runt lite för att hitta ett ställe som skulle kunna förstora upp våra vackra bilder från Gotland. Då hittade jag något jättekul på Fujifilms hemsida som jag tänkte sprida ut lite.


Dom har något som heter Fotobok, som man skickar in sina bilder och text som man vill ha tillsammans med bilderna och då skapar Fujifilm en bok som dom skickar hem till dig.


Det är den perfekta presenten eller ett minne från en underbar resa eller kanske ett bröllop, eller kanske en receptbok?. En proffsig bok som man kan bläddra i lugn och ro i många många år framöver.


Har du ett barn, barnbarn eller en kompis som ska ta studenten, kanske ni ska åka er livs resa - då passar den här boken perfekt!

Man får göra layouten precis som man själv vill och du sätter din egen prägel på något som är professionellt. Man kan välja på hårt eller mjukt omslag, egen titel på framsidan, baksidan och bokryggen. Färger och modeller – det är helt upp till dig!

Man kan välja på liggande eller stående A4, liggande A5 eller kvadratisk bok och priserna är väldigt bra. Portot är också lågt.

Det är verkligen en väldigt smart bok det här.

2 kommentarer:

Madickens värld sa...

Hej!

Ja, ååååh, en sådan bok ska jag göra någon gång!

Du, är det inte dags för en Vita gåvor-swap snart??? Börjar bli sugen!

Kramis Victoria!

Siro sa...

Jag gjorde en sådan bok från min resa i Kroatien från Ifolor, du får mer sidor för samma pris, kolla upp det, kram

Related Posts with Thumbnails