tisdag 25 augusti 2009

Dagens har gjort!!!

Tänkte visa vad jag hann med igår.

Dagens Att göra-lista:
- Tvätta (7 maskiner)
- Hänga tvätt
- Vika tvätt
- Diska (4 diskmaskiner)
- Dammsuga
- Koka kycklingbuljongen
- Rosta Vitlök
- Göra vitlöksolja
- Pressa massiva mängder vitlök
- Skriva inköpslista
- Handla
- Plocka klart i garderoben
- Hitta en extra stång till garderoben
- Hitta ett bra ställe för skor och väskor
- Resa ur bokhyllan
- Fixa sopcontainrarna
- Avboka tandläkartid
- Träna
- Fixa kantareller
- Sortera papper
- Kolla visningar
- Åka på visningar (Ingen som vi skulle kolla på)

Uppdaterat:
- Marinera kyckling
- Laga kycklingcurry (och en otroligt god indisk middag, naanbröd, raita)


Uppdaterat 2:
- Tvätta kökshanddukar (2 maskiner)
- Tvätta handdukar (2 maskiner)

Idag ska jag försöka fixa vitlöken och därefter hitta en stång, letade hemma men det fanns ingen. Sen hann jag med en massa annat igår:

- Gå genom IKEA katalogen och markera vilka sidor som har fina saker
- Målat naglarna
- Fotat
- Lagat ett hål i min klänning
- Vattna och plocka döda blommorna
- Fixa byrån
- Lägg undan rensade kläder i förrådet
- Samlat ihop pant
- Fixa återvinningen
- Vattna utomhus

Sen har jag hunnit med att äta frukost och lunch, suttit framför datorn, bloggat och luktat på rosorna.

Jag är lite stolt! =) There you go Siro, that's for not believing in me!

1 kommentar:

Adde sa...

Du är duktig du!

Related Posts with Thumbnails