tisdag 17 november 2009

TisdagsTema: Accessoarer

Utmaning: Den här veckan tänkte jag att vi skulle kika lite på accessoarer. Vad använder ni för tillbehör?

Inte ett helt lätt TisdagsTema idag. Oj, om jag skulle visa bara mina favorit accessoarer så skulle det här inlägget bli hur långt som helst. Min vigselring har jag ju visat förut så det vore ju inte så roligt att visa igen, därför fick det bli en accessoar som jag måste ha med mig varje dag...

Min nyckelring har jag satt en liten rosa nallebjörn från Coach, som jag fått i present av mamma. Den är liten och gullig och pimpar nycklarna perfekt. Jag blir glad varje gång jag ser den och därför är den en bra accessoar... Bilden är inte den bästa, men man kan i alla fall se den leende rosa björnen =)

Fler av mina TisdagsTeman hittar ni här.

15 kommentarer:

Mad World sa...

Nycklar är tråkiga, men med en sån fin nalle blir de ju lite roliga.

Klimakteriehäxan sa...

Nyckelknippa ... det är en sån accessoar som man brukar tappa ... inte sant? Kul att du kikade in hos mig!

Photos by Storm sa...

En söt liten björn som förhöjer en ganska tråkig men nödvändig nyckelknippa/lis

Matmia sa...

Men såååå söt!!! *L*

AnnaKK sa...

En sån söt! :-) Skulle vilja ha något trevlig i min nyckelknippa också, men den är mer än tillräckligt stor att bära omkring på redan som den är... Man får ju knappt plats med kameran i handväskan på grund av alla nycklarna!? ;-)


http://handerblandander.blogg.se

Lotta S sa...

En gosig nalle piggar alltid upp tillvaron... och gör nycklelknippan lättare att hitta.
Tack för kommentar och ha en fortsatt bra tisdagskväll.
/Lotta

Farmor sa...

Riktigt söt nalle. jag gillar sådana små personliga saker själv har jag en hund på min resväska.

Ha de gott.

Anne

Anette sa...

Den var söt din nalle! Kanske lättare att komma ihåg nycklarna då!

Anni sa...

Läckert blingbling din nyckelknippa har fått som accessoar!

by a sa...

Vilken underbar liten nalle du har på nyckelringen!

Ingrid sa...

Vilken söt liten accessoar!

Tack för din kommentar hos mig. /Ingrid http://blog.stenstugu.com

http://www.lizaloop.blogg.se sa...

En nödvändigt accessoar, blir såklart trevligare med en söt nalle på oxå ;)

Lasseivomma sa...

Ja all glädje behövs i denna gråa tid. Kul nalle.

Carina - inspirera sa...

Viktig accessoar som jag också behöver varje dag!

Camilla sa...

...vilken söt liten " happy" nallebjörn... förstår att du blir glad över att se den varje dag..
å i detta grå-skit-trista väder så gör nästan allt mig glad...
Var e solen????

Related Posts with Thumbnails