tisdag 10 november 2009

TisdagsTema: Självporträtt

Utmaning: Nu var det ganska länge sen vi hade temat självporträtt så jag tänkte att det kunde passa med en repris. Vilken del av er vill ni fotografera?


Idag är utmaningen att ta ett självporträtt och det fick bli en del av mig som jag verkligen tycker om - just mina ögon och min ögonfärg. De skiftar från mörkt mörkt bruna till nästan gyllene guld. Tyvärr känns det som att maskaran bara ser jättekonstig ut, men ni kanske kan ignorera det =)

Andra TisdagsTema:n.

15 kommentarer:

anne-lie sa...

Snyggt - imponerad över att du fått till en så bra närbild!

Carina - inspirera sa...

Kul bild - bra tolkning!
Kramen.

Klimakteriehäxan sa...

Här var det inget behov av kirurglyft på ögonlocket! Fint!

Mia sa...

Guuuud vilka vackra ögon du har!!!!

Pialotta sa...

Så där ser det ut på nära håll med maskaran.. ingen fara.. du kan verkligen vara stolt över dina ögon.. kalasvacker färg:-)

http://caffepaus.blogg.se/2009/november/tisdagstemasjalvportratt.html

Mona sa...

Vilken tuff bild! Härlig ögonfärg du har.

Solvarma Irene sa...

Hej!

Det som slog mej direkt var "Leende guldbruna ögon" fin bild.

Må gott, önskar Irene

Margareta sa...

Håller med dig dina ögon är vackra och färgen är så fin. Att färgen ljusnar från pupillen är extra snyggt. /Made

Bruno Beige sa...

Nu blev jag avundsjuk. Mina är bara bruna. :-)

Tweedelee sa...

Du har lika fina ögon som mig!

Anni sa...

Vilken spänande ögonfärg du har - mycket läckert!

www.fotojohansson.blogg.se sa...

Underbar ögonfärg

Syster Eva sa...

Snyggt öga med bruna nyanser!

Eva

marie sa...

fina ögon....kul att de skiftar färg =)

VeckansDagar sa...

Det var verkligen en fin färg, så annorlunda. Men ack så vackra.

Related Posts with Thumbnails