tisdag 8 september 2009

TisdagsTema: Vänskap

Dagens TisdagsTema är Vänskap och egentligen skulle jag vilja lägga upp bilder på alla mina fantastiska vänner. Mina vänner som betyder allt för mig och jag inte skulle kunna klara mig utan, trots att vi kanske inte hörs så ofta så håller jag dem varmt om hjärtat.

Jag vill inte råka glömma någon, men ni vet vem ni är: Berget, Grevinnan, K2, Siro, RGK Fia, RGK Anna, Gotlands Anna, Sofia, Anna, Sofie, Mai, Maha, Kylie, Teddie, Rachna, Sara, Chie, Tat, Nubs...

Men eftersom jag inte lägger upp bilder på folk utan att dom sagt att jag får, så får det bli en annan bild. En bild som kanske inte är den skarpaste någonsin men betyder mycket för mig. Det är en bild på min absolut bästa vän, Adde och våran kärlek.


Vänskapen som vi har, är jag så otroligt glad över, jag kan prata med dig om allt och du är alltid här för mig. Jag älskar att vi är vänner och att vi är gifta är helt fantastiskt.

Tack till Alla mina vänner - Ni betyder så mycket för mig! Jag älskar er alla!

10 kommentarer:

Siro sa...

Dito;)

Klimakteriehäxan sa...

Fin bild!

Carina sa...

Vi var inne på samma ämne.
Känner riktigt din kärlek genom bilden.

Photos by Storm sa...

Fint bildbevis på kärlek och vänskap/Lis

Bruno Beige sa...

Riktigt fin tolkning. Den tyckte jag om!

VeckansDagar sa...

Håller med dig, var rädd om alla dina nära och kära. Vårda dem väl !

Tessides sa...

Hej och tack för din kommentar! Ja, visst är det härligt att veta att vissa människor kommer att finnas i ens liv för alltid. I vardagens hets är det lätt att glömma bort sina vänner...fast de egentligen är det viktigaste man har....

Foto i norr - Marie sa...

Hejsan tack för dina rader. Vad fin bild du bjuder på av denna tolkning. Ha det gott

Carina - inspirera sa...

Härlig bild - som förmedlar mycket känslor om vänskap!
Ha en underbar tisdag...

Kramen.

Anders sa...

Jättefint utsnitt. Mer än tusen ord...

Related Posts with Thumbnails