tisdag 3 november 2009

TisdagsTema: Belysning

Utmaning: Nu när det är mörkt ute tänkte jag att vi skulle titta på belysning. Vi behöver ju alla ljus för att inte gå vilse den här årstiden. Vad har ni för belysning? Vad saknar ni för belysning?

Dagens bild får visa en av mina favorit ljuslyktor för att den ger ett så vackert sken. Och nu när det är mörkt och grått så får man tända lyktan och ha den tänd hela dagen.

Jag blev uppvaktad av min älskling imorse vid 05:45 innan han åkte till jobbet, jag fyller ju 27 idag och jag är väldigt glad för alla mina paket. Ikväll blir det födelsedagsfika så det blir till att baka idag.

Men nu dricka kaffe och äta frukost...

14 kommentarer:

AKO sa...

Grattis i efterskott! Hurra även för ljuslyktor av alla de slag! :)

Marie sa...

de ljuslyktorna är fina, jag har 3 st i annan färg...

Stråhatt sa...

Grattis på din dag, fin bild

Wickan sa...

Grattis på födelsedagen! Det kanske kommer mer ljus o belysning i nåt paket idag!

Klimakteriehäxan sa...

Jag gillar också de där "näckrosorn" för levande ljus! Grattis på födelsedagen, hoppas den blir lyckad ända tills ögonlocken ramlar ihop!

madworld.se sa...

Grattis på 27-årsdagen! Visst är det mysigt att tända ljus.

sinneskatten.blogspot.com sa...

Grattis på födelsedagen, och njut av dina paket och den vackara lyktan

Mona sa...

Åh vilken vacker ljuslykta i härligt skiftande färger. Grattis!!!

ElinsPhoto sa...

min är faktiskt också turkos men färgen som försvann när jag fotade, mörkret slukade upp den tror jag :)

Matmia sa...

Åh, grattis på födelsedagen!!!! Tänd extra många ljus nu... *L*

Marie Carpe Diem sa...

Ja dessa lotusblommor som ljuslyktor är superfina och ger ett härligt sken.

Grattis på 27 års dagen förresten :-)

Farmor sa...

Grattis på födelsedagen! Det är en väldigt vacker bild på din fina ljuslyckta.

Ha en bra dag

Anne

Margareta sa...

Snyggt fotat Karoleen. Jag tycker om hur ljuset faller på blomman och gör färgen olika. /Margareta
http://fotomix.bloggsida.se/2009/11/tisdagstema-belysning/

Anette sa...

Grattis! 27 år...........det var ett tag sedan ;-) Vi är för övrigt inne samma belysning.

Ha en riktigt fin födelsedag! Kram Anette

Related Posts with Thumbnails