tisdag 24 november 2009

Darlings.se

Förra söndagen när vi var och hämtade brudparet i Trosa så stannade vi till och tittade lite i stan. Vi gick in på Darlings.se och dom hade verkligen allt och lite till. En supermysig butik som jag gärna skulle återkomma till. Vi hann tyvärr inte titta genom hela affären men jag åker gärna tillbaka någon annan gång - kanske nästa sommar om inte tidigare.


Utanför hade dom hur mycket vackra ljuslyktor som verkligen gjorde den gråa-dagen mycket ljusare. Butiken hade verkligen allt - från tesilar till handväskor till julsaker.


Trosa är ju verkligen en supervacker stad och Adde och jag blev lite kära i stan, vi började prata lite om att kanske försöka hitta hus i närheten. Trosa är ju helt underbart på sommaren, men frågan om det är lite för jobbigt på sommaren med så otroligt mycket sommargäster?


Om man nu inte har vägarna förbi Trosa kan man besöka Darlings.se på nätet. Dom har nämligen en väldigt trevlig webbutik.


Skärmdump från Darlings.se.

Något som jag hittade på webbutiken som jag inte såg i butiken och som jag inte sett någon annan stans är faktiskt ett pepparkaksmått, en älg gjord av Färg & Form. Jag samlar ju på pepparkaksmått och just det här skulle jag hemskt gärna vilja ha. Ska försöka ta och beställa det eller besöka butiken snart. Älskar verkligen älgen...

Bild lånad från Darlings.se.

Hoppas ni tar och kollar in butiken irl eller på nätet, ni kommer inte bli besvikna =)

3 kommentarer:

http://furnish.blogg.se sa...

vad härlig butiken ser ut! ska verkligen kika in i deras webshop också. :)

Carina - inspirera sa...

En trivsam butik! Besökte den när vi var på båtsemester i somras...men en glad nyhet var ju att den även fanns på nätet. Tack för tipset!

Kramen

Anette sa...

Trosa är en väldigt söt liten stad! Min bror med familj bodde där för rätt många år sedan så vi var ofta där och hälsade på. /Anette

Related Posts with Thumbnails