måndag 18 juni 2007

Tjejsnack vecka 25


Ditt boende
  • Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc] Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.] Jag har lite av två hem, när jag är hemma hos mig bor jag i en studentkorridor, på den andra våningen. Det är ett rum, med hall och toalett och dusch på 14 kvm. Jag delar kök med 8 andra. När jag är på mitt andra hem så bor jag hos min älskling, i en lägenhet, en 3:a på fjärde våningen.
  • Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte? 12-13 gånger, jag har bott utomlands ganska mycket pga pappas jobb, så det har blivit en del flyttar :)Jag gillar att flytta, det är kul med lite omväxling.
  • Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån? 18, alltså mina föräldrar bodde i Egypten då så när jag flyttade hemifrån så flyttade jag även hem till Sverige och till Uppsala på samma gång. Så det blev lite av en ganska lång flytt, inte helt lätt att springa hem till mamma och pappa när jag inte mådde bra.
  • Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte? Ja, vi delar ju kök, och det går både bra och dåligt. Mycket jobbigt eftersom många är ganska äckliga :S
  • Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?] Dusch hemma, badkar hos Adde, Balkong hos Adde, Kök som jag delar på hemma och ett alldeles EGET kök hos Adde (I LOVE), egen toalett hemma och egen toalett hos Adde.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails