onsdag 6 juni 2007

Att göra lista...


Det är som sagt väldigt mycket som händer i helgen så det gäller att skriva en lista för att inte glömma bort något. Det finns två olika deadlines, en nu på torsdag alltså imorgon och en på lördag.
Innan torsdag:
  • Måla naglarna och tånaglarna - med Chanel India
  • Tvätta håret - gärna inpackning
  • Föna håret
  • Fixa kläder inför studenten - har ännu inte kommit på vad jag ska ha på mig
  • Fixa T, brorsan, studentpresent
  • Fixa S, brorsans flickväns studentpresent
  • Vaxa benen
  • Fixa T plakat
  • Handla den sista maten
  • Laga den sista maten
  • Hämta de lånade borden
  • Hämta det lånade tältet
  • Köpa lampolja
Inför lördag:
  • Tvätta håret ?
  • Måla naglarna ?
  • Köpa 33-årspresent
  • Köpa 25-årspresent
  • Bestämma kläder
Jag tror det är allt, men jag tror nog att jag har glömt massor med saker. Sen finns det ju lite andra saker som jag skulle vilja hinna med att fixa i helgen ockspå, med vi får väl se hur det går.
  • Sätta in det nya minnet i min dator
  • Lägga upp mina smycken på tradera
  • Bilder på de nya sjalarna ska tas och sedan nya auktioner läggas upp


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails