måndag 11 juni 2007

Tjejsnack vecka 24


Fotografering
  • Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell? Ja, en ROSA Canon IXUS i7, den är fantastisk.
  • Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den? Ja jag har en mobilkamera, 2.0 Mega Pixlar. Jag använder den när jag inte har med min kamera (vilket är väldigt sällan) och hittar något skojigt att fotografera.
  • Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför? Absolut, jag är en sån där som tar massor med bilder på fester och på naturen. Jag gillar att ta annorlunda bilder, inte bara sånt som är vanligt snyggt, men sånt som kan bli snyggt och annorlunda.
  • Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte? Nej, jag hatar det, jag vill aldrig vara med på bild, tycker det är jättejobbigt.
  • Vad fotograferade du senast? Gårdagens grillmiddag med mamma, T, S och Adde.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails