tisdag 5 juni 2007

On the road again...

Bara så ni vet så sitter migränen fortfarande i, men jag är på jobbet ändå. Med ena jobbet har vi kört en marknadsföringskampanj och nu sitter jag i telefon på andra jobbet. Vad gör man inte för Staten

Ikväll ska jag åka hem till mamma och pappa igen, Adde kommer han också. Vi kommer vara lediga resten av veckan och fira både nationaldagen, brorsans student, en 25-årsfest och en 33-årsfest. Förhoppningsvis ska vi väl bara slappa lite också…men det blir ju inte alltid som man tänker sig Föresten så har jag massor med inlägg som jag skulle vilja skriva om - men jag orkar inte riktigt just nu, lite för mycket huvudvärk och lite för mycket annat som händer…men man vet aldrig, det kankse blir en senkväll med Kaleen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails