måndag 25 juni 2007

Snackskväll

Helgen som min bror tog studenten, tänkte älsklingen och jag att vi skulle ta det lite lungt på fredagskvällen och njuta av varandra och film och lite snacks. Men det blev inte så, eftersom min älskade C kom hem från Sydamerika och det var jättekul att träffas. Jag fick även träffa C pojkvän A - som var jättetrevlig. Vi satt ute i trädgården och drack rödvin - det var otroligt mysigt.
Som en liten bonus mysning så smällde vi, förra veckan, upp chips, ostbågar, Cola Light och godis och tittade på TV och bara mös en helt vanlig vardag…Cozy

Observera min ständiga följeslagare i dessa sommartider- näsdukar. FYI så hade vi chips, godis och ostbågar kvar i flera dagar, men ibland måste man bara få “pigg-out” 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails