onsdag 27 juni 2007

Regn regn regn och åter regn

I helgen regnade det något helt otroligt i Marieville. Det var verkligen som att himlen öppnade sig och allt vatten bara forsade ut. Vi försökte spela in regnet på min mobiltelefon men det lät väldgit hemskt, inte alls lika mysigt som det gjorde ute. Men jag tog i alla fall några bilder där ni kanske kan se hur mycket det regnade, men jag är inte säker på att det syns.




Tyvärr verkar det som att sommaren har regnat bort, men jag vet att solen kommer på lördag, för det har ALDRIG regnat på min pappas födelsedag eller rättare sagt, dagen vi firar min pappas födelsedag på (han fyller igentligen på fredagen).


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails