måndag 15 november 2010

Thaw - Go away - come again another day

Det var nog ingen som var gladare än jag när det snöade och snöade och snöade här om dagen. Hos oss com det 10-20 cm snö och jag var överlycklig. Jag älskar snö, jag älskar kyla men då ska det vara snö och inte slask. Just nu är det ju slaskigt och trist - det regnar massor och snön förvandlas till den blaskig grå sörja som jag HATAR. 
Pic: Andy

Ge mig -10 C, solsken och massor med snö och jag är lyckig! 







The other day, no one was glader than I when it snowed and snowed and snowed... I do love the snow. However now that it's become somewhat warmer and it's been raining all that is left is a wet, greyish substance that makes me depressed. Please go away stupid thaw...
Give me -10 C, sunshine and lots of snow and I'm elated!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, click on them
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails