fredag 5 november 2010

Lumene Vitamin C+

Genom Buzzador har jag fått tillfället att testa Lumene Vitamin C+ Pure Radiance Day Cream med hjortron. Det är en fantastiskt gott doftande mjukgörande kräm som får mig att bli helt lycklig varje gång jag öppnar burken. Det luktar gott och hyn blir otroligt mjuk.

Hjortron - den nordiska guldgruvan för strålande vacker hy
  • Dubbelt så mycket vitamin C som i apelsiner
  • Hjortronfröolja ger lyster och skyddar huden
  • Hjortronnektar med detox-egenskaper
  • Troddes förr ha magiska krafter. 
  • Sprängfylld med näringsämnen
  • Antioxidanter som ger huden en vacker och naturlig lyster
Lumene Vitamin C+ Pure Radiance Day Cream
  • Mjuk och fräscht doftande ansiktskräm som omdelbart ger huden extra lyster
  • Ljusreflekterande pigment får din hud att inte bara kännas utan och se mjukare och slätare ut
Lumene åtar sig att
  • Inga djurtester
  • Miljövänliga förpackningar
  • Hudvänliga, säkra produkter
  • Samarbete med Finlands Naturskyddsförening för att rena små nordiska älvar och bevara torvmarker.
En fantastiskt underbar kräm som jag rekomenderar till er alla - jag kommer garanterat köpa den! 




Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, click on them
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails