måndag 22 november 2010

Julswap

Jag är med i en Julswap hos Julflickan och hon har skrivit lite frågor som kan vara bra att svara på för att hjälpa min hemliga vän. Hoppas det hjälper.

  1. Vilken strumpstorlek har du? 39
  2. Vilken är din favoritfärg? Rosa - men när det kommer till inredning är det mörkt trä, vitt och så accentfärger lila, turkosa, rosa. När det kommer till julen är jag dock väldigt skrikt, jag har bara vitt och silver - inte rött och grönt. Jag kör mer på en vintrig stil än en julig stil.
  3. Har du badkar? Ja, ett jaccuzzi badkar som jag använder alldeles för sällan.
  4. Vilket är ditt älsklingsgodis? Lösgodis är min stora last och jag gillar i stort sett allt förutom marsipan och mörk choklad. Jag älskar mjölkchoklad.
  5. Vilken är din favoritdoft? Vanilj, kanel, pepparkaka, citron men dock inte allt för starka dofter är lite allergisk om det doftar för mycket.
  6. Har du några allergier? Vilka? Pollen, lavendel, starka dofter, damm. 
  7. Föredrar du kaffe eller te? Både och - dricker mycket av båda, dock bara kaffe med mjölk.
  8. Finns det något du absolut inte vill se i din julklapp? Porslinstomtar, mesta dels röda eller gröna dekorationer. 
  9. Har du någon hälsning till din hemliga tomte? God Jul till dig hemliga vän - hoppas du får en fantastiskt jul! Det finns ganska mycket information om vad jag gillar för Juldekorationer under ettiketten X-mas - så många tips får du där!
Design: Karoleen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, click on them
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails