tisdag 13 oktober 2009

TisdagsTema: Texturer/Mönster

Utmaningen: Det var åratal sen vi hade det här temat så jag tänkte vi skulle ta en titt på det igen. Vad hittar ni för texturer eller mönster runt omkring er?

När jag såg detta tema tänkte jag direkt på mina söta blommiga gummistövlar. Mönstret på dem gör mig glad trots att det regnar ute och är allmänt grått, en dag så man måste ha stövlar. En trist vardag blir mycket roligare med ett par snygga stövlar. Eller vad tycker ni? Livar dom inte upp en grå dag?

Fler TisdagsTeman hittar ni här.

14 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Vilka sötnosar!

Kerstin sa...

Ja man blir onekligen glad av att se de där stövlarna. Jättefina. :)
Ha det gott.

http://kerstinsfoto.blogspot.com

Margareta sa...

Regn och rusk känns lite roligare om man kan sticka ner fötterna i ett par stövlar som du visar. /Margareta
PS/ Fina saker du fick swapen.
http://fotomix.bloggsida.se/2009/10/tisdagstema-texturermonster/

Mad World sa...

Jättefina stövlar ju.

Wickan sa...

Sådana fina stövlar kan man ju ha fast det inte regnar o är blött! ... vill ha... =)

Matmia sa...

Så rätt du har, dom stövlarna kan man ju inte annat än bli glad i!!!! *L*

AnnaOfDallas sa...

Jo, det kan man verkligen kalla mönster. Jag förstår att du tänkte på dem.

Anette sa...

Superfina gummistövlar! Så roligt att man äntligen har kommit på att man kan göra mönster på "vuxenstövlar" också!

Marie sa...

tänk jag vill åxå ha sånna stövlar....mina är jägargröna och för stora =)

ska jag låta min hundvalp tugga på dom, så jag har anledning att köpa nya=)

Magdalena sa...

Vilka glädjestövlar något att verkligen njuta att gå i.

VeckansDagar sa...

Visst är de vackra. Sen en knallröd regnkappa och ett färgglatt paraply - säg den surkart som inte måste le.
Har letat efter fräscha, lite lägre stövlar som samtidigt är bekväma att gå i.

Anni sa...

Jamen självklart! Visst är det roligt att det kommit så många snygga gummistövlar - synd bara att man fortfarande får skavsår av dem. ;-)

Marika på Odlingspyssel sa...

Vilka superhärliga gummistövlar! De skulle få mig att längta efter oväder :)

Carina - inspirera sa...

Vilka vackra mönster!
Gör säkert en regnig dag mindre grå...
Ha en underbar tisdag!
Kramen.

Related Posts with Thumbnails