tisdag 24 februari 2009

TisdagsTema: Figur

Dagens TisdagsTema är figurer och då tänkte jag direkt på en figur som hade en centralpunkt på den finaste och bästa dagen i hela mitt liv - vår bröllopsdag, 06 augusti 2008.

Här står vår bröllopstårtefigur på översta tårtan, minsta av 5 delar, som Adde och jag fick inställt på vårt hotelrum att snaska på efter bröllopet. När vi kom till rummet ca kl 04 kände vi inte riktigt för tårta ;-)

Men visst är figuren fin? Tyvärr har vi inte hittat något bra ställe att ha den i hemma - men så snart vi hittar ett bra ställe så kommer den att ha en centralpunkt i vårt hem.

Fler TisdagsTema bidrag hittar du här.

7 kommentarer:

Anna sa...

Jag förstår att den här figuren har särskild plats i ditt hjärta! :)
Lycka till med kärleken!

Ha det gott och kika gärna in hos mig:
http://vitastunder.blogspot.com/2009/02/tisdagstema-figur.html

Solvarma Irene sa...

Hej! :)

Ja jag förstår att denna figur har en central plats i ditt liv.

Ha det gott ihop med din kärlek.

Irene 8)

http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

Beate sa...

Tack för kommenatern i min blogg:)

Din figur är verkligen spesiell, har en sånn själv som betyder jätte mycket:)

Marie sa...

Ja säkert en dag att minnas helt klart. Vilken vacker tårta med det vackra brudparet på.

enburkrussin.blogspot.com sa...

vilka fina figurer.. kärlek!!

ha en toppen tisdag

whatthefuckdotcom sa...

Å så vackert :)

http://siwans-verden.blogspot.com sa...

Skjønner godt at du vil spare denne flotte figuren. Selv er jeg ikke gift, men kan tenke meg til at den betyr masse for deg. Håper du finner det riktige stedet for den :)

Related Posts with Thumbnails