söndag 22 oktober 2006

Mjukt

En sån här fåtölj vill jag ha, den ser så otroligt mjuk ut, en sån där perfekt fåtölj som man kypa ihop i. Dra upp benen och gosa ihop med något varmt att dricka, en bra bok och lite gosig musik. Jag älskar även denna färg, det finns så klart många andra färger också, men just vit eller beige är så himla moln-likt. Som att krypa ihop i ett fluffigt moln och försvinna ifrån verkligheten ett tag. Fåtöljen heter Ektorp och finns på Ikea. Jag tycker inte heller att den känns så himla dyr utan snarare ganska billig, 1900 kr. Brorsan hade en sån här tidigare och jag tycker den är den bästa fåtöljen jag någonsin suttit i. Om man har lust så finns det en fotpall i samma Ektorp serie, Ektorp Blomma. En mycket smidig sådan eftersom det också är ett förvarings låda, 800 kr för den.
Nu behöver jag bara ett hus och ett vardagsrum för att ha dem i... ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails