söndag 15 oktober 2006

Minnet av en våffelfrukost


En gång när jag var liten, då vi bodde i Egypten, var min mamma tvungen att åka med min mormor till sjukhuset. Då var det min pappa som skulle ta hand om mig under dagen. Det hade ju självklart hänt tidigare men den här dagen var speciell, jag vet inte riktigt varför, det skulle kunna vara så att jag inte kommer ihåg så himla mycket innan det. Men i alla fall, just denna dagen så skulle vi ha en mysig lördag tillsammans och då fick jag välja precis vad jag ville äta till frukost. Och lilla gottegrisen Karro valde då såklart våfflor och glass :) Och till min förvåning fick jag det, pappa var så snäll mot mig. Mums! Sen skulle vi åka iväg till Zamalek Country Club men pappa blev inkallad till jobbet. Så jag fick följa med dit istället. Allt som allt var det en otroligt trevlig dag och ett minne jag kommer att ha hela mitt liv, ett minne som min pappa och jag alltid kommer att ha tillsammans :)

Våfflor och glass är en sån där frukost som jag kommer alltid att vilja ha. Så nån gång ska jag och älsklingen äta våfflor och glass till frukost och ha det jättemysigt. Vi har iofs ett våffeljärn redan, men tänk hur sött det skulle vara att ha ett Musse Pigg våffeljärn. Just detta våffeljärnet finns på Amazon för $45.19. Lite smådyrt för ett våffeljärn men gulligt ändå.

Via: Techie Diva


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails