söndag 22 oktober 2006

Dagens lunch

Jag kollade på Gilmore Girls igår och såg ett avsnitt då Lorelai (mamman) ska göra middag. Hon tittar i kylen och hittar typ ingenting förutom en påse med sallad och salladdressing. Så öppnar hon påsen och häller i dressing och skakar om lite. Sen sätter hon sig ner och äter direkt ur påsen. Jag var helt fasinerad...Jag var tvungen att testa, så idag blev det sallad i påse. Jag är helt såld. Den bästa lunchen någonsin! Jag är lycklig, det är troligtvis den mest "satisfying" lunchen på väldigt länge. Sen som lite efterrätt så blev det baby-morötter :) Grymt gott, nyttigt och enkelt. Den enda disken som bli är gaffeln man äter med. Haha...snacka om studentmat :) P.S Jag vet att det finns folk som tycker detta är lite små äckligt, men jag säger bara att ni ska testa, ni kommer bli väldigt förvånade :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails