torsdag 12 oktober 2006

Föresten...

Hej igen bloggen... Operationen gick bra, mandlarna kom ut och läkaren sa att det var bra att dom togs ut, för dom var iiiicccckkkkyyyy (Ehm...ja det kankse inte precis var läkarens ord, men mina...hihihihi)

Det gjorde fruktansvärt ont och om jag var tvungen att göra om det så skulle jag nog troligtvis inte göra det. :) I'm a fucking chicken! Morfin var trevligt däremot. Men det fick jag ju bara tyvärr när jag var på sjukhuset, sen fick jag nåt annat crap som inte var lika braigt. Sen var det ju helt omöjligt att svälja så jag fick ta icke-sväljbara-piller. Not NICE!!!

Ja ja...nu är jag nästan återställd igen, det enda problemet är att när jag gäspar så gör det så fruktansvärt ont så jag vill ta livet av någon. Så det gäller att inte bli trött alls. Lite problematiskt när jag inte kan dricka kaffe eller Cola Light. Kaffe är alldeles för varmt, och jag vågar inte riktigt äta eller dricka varmt ännu. Och Cola LIght svider något groteskt i halsen.

Weee...nu kankse jag slipper halsfluss 5-6 gånger om året, ont i tänderna för att mandlarna är svulna och spänningshuvudvärken. Wee for me :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails