onsdag 25 oktober 2006

Inför födelsedagen...

Att det ska vara så himla svårt att komma på vad man önskar sig...Jag önskar mig verkligen inget speciellt. Mina föräldrar och Adde hatar mig för att jag inte bara rent konkret kan säga att jag önskar mig något. Men jag tycker det är så svårt att önska mig något, för att jag vet ju att jag har det mesta. Sen är det ju liksom inte riktigt så att jag "behöver" något. Det är inte lätt att fylla år.

Vad önskar sig en normal snart 24 åring? Jag säger normal för att bara ha något att jämföra med, för som många av er skulle säga är jag nog inte "normal", nope...and damn proud of it ;) Nej men allvarligt talat, vad önskar man sig när man fyller 24, när man har levt nästan en 1/3 av ens liv? jag vet allvarligt talat inte, jag kommer inte på en enda grej. Det är så sorgligt så jag vet inte riktigt vad. Kan inte ni tipsa om saker som man borde önska sig?

Jag måste vara världstråkigast...*suck*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails