tisdag 24 april 2007

Tisdagstema Rörelse Microbe

Den här bilden skulle jag egentligen vara ett annat inlägg, men när jag såg dagen tema, Rörelse, tyckte jag att den kunde passa ganksa bra. Min lilla pärla, Microbe*, rullade 10 000 mil igår och det kan man väl lungt kalla Rörelse eller? Min lilla älskling, är en duktig bil den
 Och ja, när jag tog bilden körde jag inte riktigt enligt hastigheten, men bilden blev ju jättefin. 

* Microbe, kallas oftast Micron och är en vit Nissan Micra årsmodell ‘91, som jag köpt från mina sysslingars morfar.

Tisdagstema hittar du här.

Update: Jag åker alltså på E4:n och då är det ju 110 km/timmen väg, så det är ju inte så att jag åker jättemycket för fort, hihi, lite bara :)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails