tisdag 3 april 2007

Myrorna

Jag var på myrorna här om dagen för att kolla om dom hade några fina gamaldags kaffe koppar, men det hade dom inte, däremot hade dom en väldigt söt liten gjutjärnskittel som kostade 5 kr. Jag tycker den var grymt söt, och jag vet att när Adde och jag kollade på det nya matlagningsprogrammet på TV400, Vad blir det för mat? (tror jag det heter iaf) så hade Per en liknande kittel, fast lite lite större tror jag. Adde sa att han tyckte den var snygg.

Det är väldigt roligt att gå in på Myrorna eller andra second-hand butiker och hitta små juveler som kommer pryda mitt och Adde’s framtida hem. Ser nu att den ser ganska smutsig ut men den är inte det på riktigt.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails