söndag 22 april 2007

Pyssel lördag

Gårdagen spenderades vid köksbordet där vi fixade brorsans (T) student inbjudningar. Klippa klistra och så vidare. Det var ganska skojigt, jag tänkte lägga ut bilder senare, så får vi se hur fina dom blev. Mycket skratt och mycket prat blev det i alla fall när mamma, pappa och jag jobbade tillsammans. T var och jobbade på ICA, haha…det är jag som har lurat dit honom. Jag slutar och han börjar, det är väl så det ska vara.
 
Sen blev det räkor och chicken wings framför TV. Vi har inte ätit framför TV’n ja, så länge som jag kommer ihåg, så jag antar att igår var lite av en premiär. Men i alla fall var det väldigt gott med olika dipp-såser och film. Mycket mycket mysigt. Lite trist var det ju eftersom Adde inte var med…

All in all, a good day…



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails