onsdag 30 november 2011

Julklappstips från CoolStuff.se

Så här i juletider så behöver vi alla hjälp med julklappstips till våra nära och kära. Idag tänkte jag tipsa om julklappar från en av mina favoritbutiker på nätet CoolStuff - stället som har allt och lite till och sånt som man aldrig trodde man behövde. =)

I Jultider har de också en julklappsgenerator som kan hjälpa dig att hitta en julklapp till vem som helst. Även till dom som är svårast... Några av deras julklappskategorier är Billiga julklappar | Julklappar till barn | Julklappar till henne | Julklappar till honom | Julklapp till flickvän | Julklapp till mamma | Julklapp till pappa | Julklapp till pojkvän | Julpynt | Roliga julklappar | Årets julklapp 2011 .Gå och leta reda på de perfekta julklapparna - jag lovar att ni kommer hitta något roligt =)

Jag har hittat  julklappar som jag skulle vilja köpa till mina nära och kära. Och så en julklapp till lilla mig =)

Jag tror att denna Binära klocka skulle vara en perfekt och rolig julklapp till min älskade Adde. Han skulle tycka den var jätterolig och eftersom han är som han är så skulle han inte behöva fundera alls för att veta vad klockan är... Jag däremot skulle behöva sätta mig ner och "räkna" lite =)
Binär klocka - 369 kr

Denna Tooks hörlursmössa tror jag skulle vara perfekt till min lillebror Wilderbeast. Han använder sin iPhone jämt, åker mycket kommunalt och tappar ALLTID bort sina hörlurar. Den verkar supersmart och lättanvänd eftersom den är oftast med. Jag vill också ha en mössa =)
Tooks hörlursmössa - 299 kr
Till pappa skulle jag ge en ölprovning - en aktivitet som jag tror att han skulle trycka var roligt. Kanske något vi skulle kunna göra tillsammans hela familjen. Jag gillar dessa aktivitetspresenter för det känns som något som man skapar minnen av och det tycker jag alltid är roligare än prylar =)

Ölprovning - 499 kr
Dessa slippies skulle jag ge till min fina mamma som är så frusen om fötterna när hon kommer hem till Sverige. Dessa värmer man i mikron och så håller de sig varma i flera timmar. MYSIGT! Speciellt i vinter!

Slippies Boots - 299 kr
Och sist skulle jag vilja ha dessa vantar till mig själv. Det finns inget störigare än att inte kunna använda iPhonen när det är kallt ute. Jag vill inte behöva ta av mig handskarna för att kunna pilla på telefonen eller bara svara på ett samtal. Vill ha!
Vantar för pekskärm - 195 kr
Visst har CoolStuff massor med fina julklappar? =) Massor av underbara saker att välja ifrån! Gå in hos dom redan idag och hitta alla dina julklappar och följ deras blogg!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails