tisdag 30 mars 2010

Buzzador: Dove VisableCare

Som Buzzador får jag test olika nya produkter och denna gången var det Dove VisibleCare.

Dove VisibleCare är Dove's nya Crème Body Wash och finns i 2 olika varianter, Softening och Renewing, som Dove medelar ger synligt vackrare hud på 3 veckor . Jag fick testa Renewing och är väldigt nöjd.

Information om Dove

  • lanserade sin första produkt 1957, en skönhetstvål som var mildare än andra ledande tvålar.
  • Dove erbjuder ett upplyftande verkligt alternativ
  • Lyfter fram din inre skönhet
  • Dove använder "naturliga" kvinnor i sin reklam - deras motto är "Alla former, alla storlekar".

Information om Dove Visible Care med Nutrium Moisture

  • Enda duschcrèmen som innehåller Nutrium Moisture, en patenterad teknologi msom enligt konsumenttest ger dig en vackrare hud efter bara 3 veckors användning.
  • Unik kombination av skonsam rengöring och återfuktare
  • Innehåller betydligt mer av hudens egna naturliga återfuktare än andra

Dove VisibleCare Renewing

  • Ger hela huden en förbättrad struktur.
  • Huden behåller det mesta av sin fukt efter duschen.

Jag har använt min duschcrème i snart 2 veckor och jag märker en jättestor skillnad på min torra vintriga hud. Den är mjukare och återfuktad och det känns verkligen som att den är annorlunda med nya Dove. Jag kan tycka att den doftar lite väl starkt ibland men det kommer och går.

Om du är intresserad av att vara Buzzador, lämna en kommentar med din mejladress så skickar jag dig en inbjudan.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails