onsdag 17 mars 2010

Award

Igår fick jag en Award av snällaste Helena med bloggen Franska Liljan. Vilken rolig överaskning, det är inte varje dag man får en sån feedback på sitt bloggande. Då ska man ju skicka vidare Awarden till 5 andra bloggare och svårt för det finns ju många bloggare som jag skulle vilja ge Awarden till men om man får begränsa sig så får jag ju självklart göra det... =)

1. Min underbara vän Grevinnan med bloggen Svensk Bollywood Fru.
2. Min söta kusin VisbyPinglan med bloggen VisbyAnna
3. Underbara Beatrice med bloggen Mosters Inredningsbod
4. Vackra Malin med bloggen CarlssonKarlsson
5. Gulliga Jenny med bloggen Shyme's Hem

Regler: Klistra in Awardloggan på din blogg. Skicka vidare Awarden och länka till dessa 5 bloggar. Meddela bloggarna att det finns en award att hämta på din sida. Länka till bloggen som du fått den från: http://blogg.karoleen.se/

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails