onsdag 10 mars 2010

I loved my gift!

I helgen var vi hemma och kunde kolla posten och så fick jag äntligen öppna mitt Vita Gåvor Mat/Bakning paket. Paketet skickades från Finland. This weekend we were home and so that I could check our mail and that mean finally opening my Vita Gåvor/White Gifts Food/Baking package. The package was sent from Finland, as you can see from the Moomin motif on the package.


I paketet låg det ett litet kort med ett zink-hjärta och ett gulligt medelande, samt ett kort med ett pound cake recept - perfekt för en baknörd som mig =) In the package there was a small card as well as a zink-heart and a cute message, along with a pound cake recipe - perfect for me, the foodie!


Paketet innehöll en otroligt vacker handduk i turkost randigt, otroligt vårigt och 3 mått från Rice, som jag har tittat många gånger men inte köpt! The package contained a beautiful turquoise striped towel, very spring colored and 3 measuring cups from Rice, that I have been wanting for a really long time!


Jag älskade min present, tack snälla hemliga vän, det var verkligen en helt perfekt present till mig, helt underbar. Nu ska jag baka pound cake tänkte jag! I loved my gift! Thank you soo much my secret friend! Now I'm going to go bake pound cake!

3 kommentarer:

Beatrice sa...

Hejsan!
Jag vet att det var vita gåvor vi skulle skicka men jag kunde bara inte motstå dessa mått koppar till dig. Du får förlåta mig för det. Använder mina rätt så ofta för jag bakar ofta enligt kanadensiska recept som jag lärde mig under min tid i Kanada. Lite pastelligt brukar passa på våren.
Kram Msoter

Margareta sa...

Hej Karoleen, vad roligt att se innehållet i ditt paket. Kul att få något som passar, skålarna är fina och det är sådant som jag sällan köper till mig själv. Jag sliter på det gamla. Härlig handduk i fina pasteller och så bra gjort av din vän att få färgerna att stämma. Kram Margareta

Angel-like.com sa...

Vilka fina grejer. :)

Related Posts with Thumbnails